Fascynujące summer collection według Chanel, Dior i Guerlain - nowe kosmetyczne gadżety




Niesamowicie cieszy mnie fakt,że już wkrótce pewne nowości zagoszczą u mnie w kosmetycznej szafce:)
Zachciało mi się nowości:)

Robi się już ciepło, letnio i  co rusz  firmy makijażowe wypuszczają kolorowe edycje letnie:

I tak to co sobie zaplanowałam by zakupić:


- Meteorytową nowość Aquarella _ dzięki za cynk Sroczko:)

 Jestem bardzo ciekawa tych kulek, edycja jak wiemy limitowana i dobór kolorów, które tam widzę, ewidentnie mnie zafascynowały - zobaczymy jak to będzie na żywo. Meteoryty jak wiemy są  nie do zdarcia i są edycją  dla mnie niezbędną w kosmetyczne, mam ich kilka rodzajów i  zapewne  nie poprzestanę tylko na tej tegorocznej. Bardzo ale to bardzo lubię gadżety Guerlain




- druga nowość , którą już macałam i próbowałam to liner i maskara z nowej edycji Dior It-lash - czyli rzęsy w technikolorze, pogrubione, wydłużone i zalotnie wyeksponowane, nie wiem jeszcze jaki kolor wybiorę ale może ze dwa?







- edycja Chanel  a zwłaszcza lakiery  z kolekcji Reflets  d'ete, są tak piękne, pełne  soczystych barw ,że nie wiem  który ładniejszy:)

Nawet biały Eastern white - chodzi mi po głowie.





A co Wam wpadło w oko? Na co czekacie?

Komentarze

  1. Wcale się nie dziwię, bo te kolekcje są bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jutro bede miec Diora a czekam na meteorytki:)

      Usuń
  2. Kolekcje jeszcze nie weszły do sklepów a ja się już wyleczyłam z tych błyszczyków Chanel:) Myślałam,że więcej koloru mają. Lakiery cudne ale ja nie kupuję takich drogich a moim cel jest Chanel 609 jako wyłom z tej zasady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te blyszczyki Chenel z letnich kolekcji takie budyniowe badz tranpsarentne bardziej:)

      Usuń
    2. mam to samo co do blyszczykow...

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tych trzech kolorów tuszy - aż się zastanawiam nad tym fiolecikiem ;) A opakowania - boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria - swietne te opakowania, a linery cudne:) Mi sie nawet ten rozowy podoba haha

      Usuń
  4. Jutro idę obczaić nowe meteorytki,może się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz co sadzisz o nich:) Ja je zapewne dostane za 3-5 dni

      Usuń
  5. Jakie cudowności, kuszą mnie ogromnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Meteorytki, cudo, chyba sama będę na nie polować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuleczki wyglądają super, ale niestety podejrzewam, że cena tej limitowanej edycji będzie zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie 37 GBP, mysle ze w PL beda powyzej 200 zl

      Usuń
  8. Najbardziej przypadła mi do gustu maskara, choć reszta też kusi :) Lakier mają niesamowite odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Maskara kusi mnie najbardziej i kuleczki, ale patrząc na stos który posiadam rozum podpowiada kup tylko maskarę :)

      Usuń
    2. Mój rozum mówi "nie kupuj nic", bo te tony, które posiadam to mogła by zużywać cała rodzina :D

      Usuń
    3. haha skad ja to znam:)

      Usuń
  9. a widziałaś to?:)
    http://vse.kz/uploads/monthly_10_2012/post-413618-0-22704400-1350490076.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to cudo, ale podobno tylko na azjatycki rynek wypuścili :(

      Usuń
  10. Meteoryty to moje małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Meteoryty to kosmetyk niemal kultowy. Najciekawszy z kolekcji jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na kuleczki i tusze sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie jaram sie Chanelem, no moze tym bialaskiem jedynie :) Kulki bym przygarnela ale musze sprawdzic czy aby nie swiecace :)

    OdpowiedzUsuń
  14. aha maskare bym sprobowala :) piekna reklama jakz wykle u Diora

    OdpowiedzUsuń
  15. kuleczki rozświetlające wciąż krążą po mojej głowie :)) u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Meteorki mi się bardzo podobają, chociaż już mam kilka opakowań, więc się nie skuszę, chociaż widziałam je już online:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kulki zaciekawiły mnie najbardziej, czekam na efekty u Ciebie :) i lakiery też kuszą, ale zdecydowanie nie mogę kupować kolejnych :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło jak się wypowiesz, ujawnisz i napiszesz mi co myślisz:)Wszystkie komentarze, dygresje czytam i staram się na nie odpowiadać.
Proszę nie zamieszczać spamu ani kryptoreklamy.

Popularne posty